زاهدان؛

صادرات افزون بر 380 هزار تن سیمان خاش به خارج از کشور

رییس شرکت سیمان شهرستان خاش گفت: سال گذشته افزون بر 380 هزار تن انواع محصول سیمان خاش به خارج صادر شد که این میزان 40 درصد از مجموع تولیدات کارخانه بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ عبدالحسین شهنوازی در حاشیه نشست فعالان عرصه صنایع و معادن و مسئولان این حوزه با فرماندار خاش افزود: تولیدات شرکت سیمان خاش به لحاظ برخورداری از کیفیت مناسب در بازارهای اروپایی، آفریقایی، آسیایی، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه شامل تانزانیا، مصر، لیبی، کنیا، عراق، عربستان ، پاکستان، افغانستان و غیره مشتری و بازار خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: در سه ماه نخست امسال شاهد رشد 10 درصدی تولید سیمان بوده ایم بطوری که افزون بر 25 هزار تن سیمان تولید شده است.

شهنوازی تولید روزانه سه هزار تن سیمان و دو هزار و 600 تن کلینکر را در این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی متذکر و شد و خاطر نشان کرد: ظرفیت اسمی تولید محصولات سیمانی کارخانه 820 هزار تن در سال است که خوشبختانه در سال قبل با رشد 16 درصدی یعنی بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه توانستیم 950 هزار تن محصول را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: صادرات ، سیمان ، خاش ، خارج ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.