شورای همبستگی مردمی قبيله‌ای يمن در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

تحرکات مثلث شرارت محکوم به شکست است

شورای همبستگی مردمی قبيله‌ای يمن با اعلام شکست تحرکات "مثلث شرارت"، جنايت‌ها و عمليات تروريستی عناصر تروريست در كشورهای مختلف را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبكه العالم، در بیانیه شورای همبستگی مردمی قبیله‌ای یمن، حمله جنایتکاران تروریست به مساجد و نمازگزاران در استان های صنعا و حضرموت یمن و نیز حمله به مجالس عزاداری زنانه در این كشور كه به شهید و زخمی شدن صدها نفر منجر شد، محكوم شده است.

در بیانیه شورای همبستگی مردمی قبیله‌ای یمن آمده است: توسل دشمن سعودی-آمریكایی -صهیونیستی به این مزدوران و ابزارهای پلید و جنایتكارانه و تروریستی برای حمله به مقدسات و حتی زنان و كودكان تاكیدی بر سقوط اخلاقی و شكست مفتضحانه آنها در تسلیم كردن ملت یمن است. ملتی كه بندگی، سرسپردگی و قیمومیت را با هر هزینه‌ای كه باشد، نمی‌پذیرند.

این بیانیه هرگونه تلاش مثلث شرارت (سعودی- آمریكایی- صهیونیستی) برای وارد كردن یمن به باتلاق طایفه‌ای و هرج و مرج را شكست خورده خواند و تاكید كرد: این شبكه‌های تلویزیونی تاسیس شده با دلارهای نفتی هستند كه از تروریسم و تكفیر حمایت می‌كنند و بوق تبلیغاتی و گمراه كننده این تفكر تكفیری هستند.

شورای همبستگی مردمی قبیله ای یمن در بیانیه خود از همه قبایل یمن و مردم این كشور خواست تا به اصول برادری و همبستگی پایبند باشند و منافع عمومی را بر هر چیز دیگری مقدم بشمرند و به آزادی اندیشه و حقوق عمومی و خصوصی احترام بگذارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار