اصفهان؛

راه اندازی ناحیه سه شهری در مسکن مهر کاشان

شهردار منطقه چهار کاشان از راه اندازی ناحیه سه شهری این منطقه در مسکن مهر(شهرک خاتم الانبیاء) کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد علی پیراسته، گفت: تکمیل ارائه خدمات و ایجاد تسهیلات برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب به اهالی و ساکنین در شهرک هدف از راه اندازی این ناحیه است.

وی، اعتبار اختصاص یافته برای احداث ساختمان ناحیه سه ،آسفالت و ایجاد نوار سبز در حاشیه شهرک را بالغ بر10میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:همدلی، همزبانی، مشارکت و همراهی ساکنین مسکن مهر در اجرای پروژه ها می تواند بهبود امکانات زیرساختی این ناحیه را افزایش دهد.

شهردار منطقه چهار کاشان با اشاره به اجرای طرح جهادی نهضت آسفالت شهرداری کاشان گفت:پیگیری آسفالت معابر اصلی به عنوان یکی از درخواست های اهالی شهرک و اولویت سوم و چهارم کاری در شهرک خاتم الانبیاء از جمله اقدامات در دستور کار این ناحیه جدید شهری قرار گرفته است.

پیراسته، جنگل کاری حاشیه اتوبان، بهسازی جوی های آب ، لکه گیری آسفالت، جمع آوری زباله سگهای ولگرد و نخاله های رها شده در اراضی اطراف شهرک، اجرای فضای سبز در ورودی های شهرک خاتم الانبیاء را از دیگر خدمات شهرداری منطقه چهار در ناحیه سه این شهرک است.

وی در پایان، کمبود آب را مانع اصلی توسعه ی فضای سبز در این ناحیه دانست و گفت:شهرداری در حل این مشکل راهکار تامین زمین و احداث زمین چمن مصنوعی و بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک را اجرایی می کند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.