اردبیل؛

افزایش 13 درصدی مساعدت حامیان طرح اکرام ایتام در اردبیل

مدیر کمیته‌ امداد خمینی(ره) شهرستان اردبیل گفت:‌ در سه ماهه نخست امسال حامیان طرح اکرام ایتام ۳ میلیارد ریال به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ جلیل قدیمی افزود: خیران و حامیان طرح اکرام در امر دستگیری از ایتام و خانواده‌های آنها در سطح شهرستان اردبیل اهتمام و تلاشی جدی دارند و در امر محرومیت‌زدایی و رفع نیازمندی‌های ایتام همواره یاری گر این نهاد حمایتی هستند.

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام بیش از 2 میلیارد و 550 میلیون ریال به‌صورت نقدی به حساب فرزندان تحت تکفل خود واریز کرده‌اند، بیان کرد: علاوه بر این میزان کمک‌های نقدی ارائه شده توسط حامیان، بالغ بر 350 میلیون ریال نیز به‌صورت کالا به ایتام تحت تکفل مساعدت شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با تشریح اینکه در حال حاضر یک هزار و 66 یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: 5 هزار و 776 حامی با تحت تکفل قرار دادن این ایتام نیازمند با مساعدت‌های عاطفی، معنوی و نقدی از آنان حمایت می‌کنند که امیدواریم شاهد افزایش و توسعه این گونه مساعدت‌ها بیش از گذشته باشیم.

قدیمی با قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام و محسنین تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای دستگیری از ایتام و خانواده‌های نیازمند بوده که از همه‌ متمکنان و خیرین اردبیلی انتظار می‌رود با مشارکت در برنامه‌های کمیته‌ امداد این نهاد را در دستگیری از مددجویان یاری کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، طرح ، اکرام ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.