سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: گل نزدن مسی مشکلی ندارد و تیم ما پتانسیل قهرمانی کوپا آمریکا را دارد.

مارتینو: گل نزدن مسی مسئله‌ای ندارد/ قهرمان کوپا آمریکا می‌شومبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب سایت رسمی رقابت‌های کوپا آمریکا در جریان رقابت‌های مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا آرژانتین موفق شد با نتیجه 6 بر1 پاراگوئه را شکست دهد.

 در این دیدار رخو، پاستوره، دی ماریا، دو بار، آگوئرا و هیگوائن‌ برای آرژانتین گلزنی کردند و تک گل پاراگوئه را با ریوس به ثمر رساند هرچند مسی پایش به گل زنی باز نشد.

در این میان تا تامارتینو‌ ضمن ابراز رضایت از شاگردانش،  گل نزدن مسی را در جشنواره گل آرژانتینی‌ها نگران کننده ندانست و گفت: اگر مسی گل به ثمر نرساند اهمیتی ندارد و نمی‌تواند نگران کننده باشد، او کاری که من خواستم را انجام داد بنابر این مشکلی وجود ندارد .

وی در ادامه در خصوص راه یابی تیمش به فینال افزود: ما هم اکنون از پیروزی دیگری در این جامن بسیار خوشحالیم، چرا که در تورنمنتی‌ مهم به فینال راه یافتیم هر چند به اندازه جام جهانی مهم نیست اما توانستیم به خوبی ظاهر شویم و برابر تیم‌های قدرتمند فوق العاده ظاهر شویم در برابر پاراگوئه هم قدرت واقعی‌مان را نشان دادیم.

تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا در برابر شیلی نیز بتوانیم عملکرد مشابهی داشته باشیم و قهرمان رقابت‌های کوپا آمریکا شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار