رهبری فرد: هوادار حامی پرسپولیس را حمایت می کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شخصی که به عنوان هوادار به پرسپولیس کمک کند، حمایت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بهروز رهبری فرد در مورد اینکه گفته می شود وی دست نشانده ی هدایتی است، عنوان کرد: هدایتی بهترین گزینه برای پرسپولیس بود چرا که وی می تواند منابع مالی این تیم را تامین کند. نبود بودجه اساسی ترین مشکل پرسپولیس است 
 
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه در مصاحبه‌ای گفته شده، هیئت مدیره پرسپولیس غیر قانونی است، تصریح کرد: من از قانون سر رشته‌ای ندارم اما احساس می کنم اساسی ترین مشکل پرسپولیس نبود بودجه است. 
  
رهبری فرد در مورد قبول مربیگری تیم امید پرسپولیس گفت:‌ مربیگری امید پرسپولیس را هنوز قبول نکردم چرا که کار کردن در این تیم خیلی سخت است، بودجه ای در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد،‌در حال حاضر باشگاه برای تهیه کاور برای بازیکنان پایه مشکل دارد. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: تیمهای پایه دو کاور متفاوت ندارند تا از هم مجزا شوند و مقابل یکدیگر بازی کنند. 
 
وی در خصوص اینکه هیئت مدیره پرسپولیس اقتصادی نیست عنوان کرد: به هر حال هیئت مدیره پرسپولیس افراد اقتصادی ندارد، جعفر کاشانی شخص بزرگی است و به عنوان یک پیشکسوت به وی احترام می گذارم اما به عنوان یک هوادار و پیشکسوت احساس می کنم که این هیئت مدیره فرد اقتصادی ندارد. 
 
وی تصریح کرد: به هر حال مسئولان باید دنبال افراد عاشق باشند که از لحاظ مالی پرسپولیس را تامین کنند. 
 
رهبری فرد در مورد پیشنهادهای مالی بالای بازیکنان عنوان کرد: در حال حاضر دوره  تعصب تمام شده است کدام بازیکن بدون پول کار می کند، یک اسم را بگویید که با مبلغ کم بازی کند به هر حال باید بودجه‌ای باشد تا بازیکن جذب شود. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر از خودم باید  تعریف کنم چرا که پیشنهاد مربیگری تیم امید را دارم و عاشق پرسپولیس هستم و موفقیت این تیم مهمتر از بر عهده گرفتن پست است. 
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار