دارنده مدال طلای جهان گفت:از هم اکنون برای کسب مدال در بازی های المپیک 2016 تمرینات با برنامه خودم را آغاز کردم.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در بازی های المپیک لندن به دلیل ناداوری محض و همانطور که همه شاهد بودند اجازه ندادند به مدال برسم و در حسرت رفتن روی سکوی قهرمانی ماندم به همین دلیل هم اکنون انگیزه بسیار بالایی دارم تا ناکامی آن مسابقات را جبران کنم.

وی با اشاره به رقابت های جهانی 2015 تصریح کرد:قبل از حضور در بازی های المپیک 2016 یک میدان بزرگ و مهم دیگر یعنی رقابت های جهانی را پیش رو داریم که باید در این رقابت ها نیز ضمن کسب سهمیه یک مدال خوشرنگ را نیز به دست آورم به همین منظور تمریناتم را زیر نظر کادر فنی در اردوهای تیم ملی دنبال می کنم و در واقع از هم اکنون برای تصاحب مدال المپیک استارت زدم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون اضافه کرد:اگر خدا بخواهد و اتفاق خاصی رخ ندهد در سن 26 سالگی دومین المپیک زندگی ام را تجربه خواهم کرد که قول می دهم این بار با دست پر از این مسابقات به ایران برگردم.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود حریفان نامدار در جهان چطور خیلی راحت صحبت از کسب مدال می کند گفت:به راحتی از کسی فن نمی خورم و قدرت بدنی خیلی خوبی هم دارم،مشکل من فقط مسائل داوری و نا عدالتی است وگرنه شک نداشته باشید اگر آماده باشم و به لحاظ  روحی و روانی نیز شرایطم مطلوب باشد همه حریفان حتی کیم کره ای را هم به راحتی شکست می دهم.

فرنگی کار وزن 75 کیلو گرم درباره مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی اش در این رقابت ها  نیز اظهار داشت:به نظر من هم رقابت انتخابی راه خوبی است برای معرفی ملی پوشان اما اعتقاد دارم باید جایگاه مدال آوران نیز پر رنگ تر دیده شود و اما در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی چندان آماده نبودم و فقط به مدد قدرت بدنی و لطف خدا توانستم حریفان را شکست دهم و قهرمان شوم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار