قم؛

دیدار شهردار قم با سرپرست استانداری قم

سقائیان نژاد با فریدون همتی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ سقائیان‌نژاد در دیدار سرپرست استانداری قم ضمن ابراز خرسندی به خاطر انتصاب وی به عنوان سرپرست جدید استانداری قم گفت:  امیدواریم که بتوانیم در سایه تعامل و همکاری خدماتی شایسته و در شأن شهر مقدس قم انجام دهیم و بتوانیم به شهروندان و زائران حرم مطهر خدمت کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد:  بدهی های شهرداری قم حدودا 1500 میلیارد تومان است و هر روز به خاطر اضافه شدن سود آن این رقم بالاتر می رود و در این بین هم شهرداری قم مبلغ سیصد و پنجاه میلیون تومان از دولت طلب دارد که باید برای حل این مشکل فکری کرد و راهکاری اندیشید. 

سقائیان نژاد تصریح کرد: این بدهی در واقع دو برابر درآمد نقدی شهرداری قم است که این مسئله باعث اختلال در روند اجرا شدن پروژه های قم  شده است.

شهردار قم افزود:  شهرداری قم راهکارهایی را بررسی کرده‌ اما باید مبلغ سودی که به بدهی تعلق می‌گیرد متوقف شود که شهرداری هم بتواند این راهکارها را عملی کند  و حتی من در خصوص همین بدهی ها یک نامه به دکتر روحانی نوشتم و همه مسائل را برای رئیس جمهور تشریح کردم و امیدوارم بتوانیم یک راهکار مناسب برای این مسئله پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.