مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان عمران شهرداری تهران گفت: با تکمیل ادامه بزرگراه شهید حکیم نو تقاطع‌های غیر هم سطح آن، شبکه بزرگراهی غرب تهران تکمیل و تردد خودروها به آسانی انجام می‌شود.

قاسم مالدار مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان عمران شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار   حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به تکمیل تقاطع غیر هم سطح در ادامه بزرگراه شهید حکیم با بلوار پژوهش اظهار کرد: پروژه‌ی احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم، از تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع غیر هم سطح تا کاروانسرا سنگی2  که شامل 14 کیلومتر معبر بزرگراهی و 15 تقاطع غیر هم سطح است از سال 1393 آغاز شده است.

وی افزود: با پیشرفت عملیات احداث مسیر اصلی ادامه بزرگراه شهید حکیم، تقاطع‌های غیر هم سطح این پروژه نیز در حال تکمیل است.

مالدار ادامه داد: عملیات سازه‌ای تقاطع‌های غیر هم سطح ادامه بزرگراه شهید حکیم با بلوار پژوهش، محور 35 متری در منطقه 22 و بلوار ایران خودرو انجام شده است و اقدامات تکمیلی در این محدوده همچنان ادامه دارد.

وی گفت: پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم به منظور دسترسی به اتوبان کرج، کمک به کاهش بار ترافیکی مسیر شرق به غرب و بالعکس در بزرگراه خرازی و تکمیل شبکه بزرگراهی غرب تهران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار