حاشیه نگاری مراسم افتتاح ایستگاه متروی عبدل آباد

مراسم افتتاح ایستگاه عبدل آباد امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، سردار حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و حجت الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و جمعی از شهرداران مناطق 22 گانه برگزار شد که این مراسم با حاشیه های مختلفی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای این مراسم هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در حین سخنرانی خود ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر را عضو مجلس شورای اسلامی خواند و تعجب همه را بر انگیخت.

در ادامه قالیباف شهردار تهران نیز با اینکه برخی سوالات مطرح شده را پاسخ داد اما تعداد دیگری از سوالات را بی پاسخ گذاشت، وی سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تخریب خانه های تاریخی منطقه 12 را بی جواب گذاشت.

در مترو نیز زمانی که خبرنگاران با شهردار تهران همراه شدند خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قالیباف سوالی پرسید که همراهان وی از این خبرنگار خواستند تا رکوردر خود را خاموش کند و بعد قالیباف جواب وی را بدهد. 

رشته حاشیه های غیرمتعارف شهردار ادامه یافت و با بی جواب گذاشتن سوال خبرنگار ما در خصوص علت عدم توقف ساخت و ساز در شمال تهران، مدیر روابط عمومی به جای وی به سوال پاسخ داد و گفت که ما هیچگونه ساخت و ساز غیر مجازی در شمال تهران نداریم و ساخت و سازها بیشتر از 1600 متر انجام نمی شود !

انگار امروز شهردار تهران برای پاسخ ندادن آمده بود و تاکید داشت: "ما همیشه با اینکه جواب خبرنگاران را می دهیم بازهم با بی مهری برخی مواجه می شویم". 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار