جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج و سپاه نیز طرفدار جدی توافق خوب هستند که در آن خطوط قرمز نظام و مصالح ملی مورد صیانت قرار گرفته باشد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کل سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در تحلیل بیانات اخیر مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات هسته ای افزود: رهبری دو نکته مهم را در این بیانات مورد اشاره قرار دادند و نخستین آن این بود که غرب بدنبال شکستن گفتمان انقلاب اسلامی و روحیه الگوساز جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبری در این جلسه تاکید داشتند که دشمن همچنین بدنبال از بین بردن صنعت هسته ای در داخل کشور است زیرا امروز دانش و فناوری هسته ای نماد و نشان قدرت است و دشمن سعی دارد تا به تعبیر خود انقلاب اسلامی را مهار کند.

حاجی صادقی همچنین با بیان اینکه همه افراد بدنبال توافق خوب هسته ای هستند، گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طرفدار جدی توافق خوب هستند که در آن خطوط قرمز نظام و مصالح ملی مورد صیانت قرار گرفته باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به موفقیت ایران در دو حالت توافق و یا عدم توافق هسته ای با غرب اشاره کرد و افزود: حتی اگر مذاکرات شکست بخورد ایران یک تصویر منطقی و عاقلانه را از خود به جهان عرضه کرده که این درست در مقابل تلاش های جریان رسانه ای استکبار است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار