سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان:

تیراندازان امشب عازم خواهند شد/کمبود فشنگ ملی پوشان در یونیورسیاد حل خواهد شد

سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان گفت: تیم تیراندازی دانشجویان امروز آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام انجام می‌دهند با آمادگی کامل به یونیورسیاد تابستانی اعزام شوند.

تیراندازان امشب عازم  خواهند شد/کمبود فشنگ ملی پوشان در یونیورسیاد حل خواهد شدمینو دخت میرحیدر، سرپرست تیم تیراندازی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم تیر اندازی دانشجویان کشورمان در روز پایانی اردو تمرینات خود را به صورت منسجم پیگیری کردند و امشب ساعت 11:20 کشورمان را به مقصد گوانگجو کره جنوبی و حضور در مسابقات یونیورسیاد تابستانی  دانشجویان جهان ترک خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: بازیکنانمان پس از ورود به کره تمریناتشان را تا 13 تیر ماه پیگیری خواهند کرد تا هم با شرایط آن کشور هماهنگ شوند و در روزهای پایانی نقاط ضعف و قوتشان را تقویت کنند.
 
میر حیدر تاکید کرد: من فکر میکنم با رکوردهای ثبت شده در اردوها دختران  بیش از پسران  شانس مدال آوری دارند به هر حال امیدوارم نتایج خوبی  در دو رشته تپانچه و تفنگ نصیب ورزشکارانمان شود.
 
سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان تصریح کرد:ما از لحاظ تجهیزات تیراندازی و فشنگ در مضیقه هستیم، اما فدراسیون تیراندازی نهایت همکاری را با ما انجام داده است تا ما مشکل خاصی نداشته باشیم فکر می‌کنم در یونیورسیاد کمبود فشنگ ملی پوشان  حل خواهد شد.
 
وی عنوان کرد:  مسئولین  فدراسیون تیراندازی مربیان خود به خصوص مربی خارجی خود را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داد که فکر نمی‌کنم هیچ فدراسیونی تا این اندازه به ورزشکاران اهمیت دهد پورکیانی  نیز  تمام تلاش را انجام داد تا تیراندازان بدون هیچ مشکلی راهی مسابقات یونیورسیاد شوند.
 
وی در خصوص تغذیه ملی پوشان تیرانداز و خطر شیوع بیماری مرس در بین ورزشکاران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  مشکلی در رابطه با تغذیه ورزشکاران نیست، البته غذاهای این کشور سازگاری با ورزشکاران کشور ما ندارد، اما امیدواریم با تمهیداتی که مسئولین برپایی مسابقات  یونیورسیاد انجام دادند  با مشکل جدی در این رابطه روبرو نشویم.
 
میر حیدر خاطرنشان کرد: تیم تیراندازی دانشجویان با 8 کادر پزشکی عازم مسابقات یونیورسیاد تابستانی  خواهند شد.
 
بر همین اساس طبق فدراسیون به منظور پیشگیری از بیماری مرس کلاس‌های آموزشی تدارک دید تا ورزشکاران مشکلی در این رابطه نداشته  باشند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار