رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از شناسايي و دستگيري يك سوداگر سابقه دار مرگ خبر داد و گفت: اين متهم حين معدوم کردن چهار كيلوگرم ترياك دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛سرهنگ مختار شيرمحمدي گفت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر اين كه يكي از قاچاقچيان سابقه دار موادمخدر به نام "الف – م" در امر تهيه و توزيع موادمخدر از نوع ترياك در زنجان فعاليت دارد پيگيري موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: اين متهم قبلا به اتهام حمل مواد مخدر دستگير شده بود و پس از طي دوران محكوميت خود از زندان آزاد شد و مجددا در امر توزيع مواد مخدر فعاليت مي کرد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاكيد كرد: شب گذشته با تشكيل چند اكيب، عمليات دستگيري وي آغاز شد كه متهم با اطلاع از حضور ماموران، قصد معدوم کردن مقدار چهار كيلو مواد مخدر از نوع ترياك را داشت كه دستگير و مواد مخدر هم از وي كشف شد.

شيرمحمدي اضافه کرد:متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر توزيع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکميل پرونده به مراجع قضايي معرفي و از آن طريق روانه زندان شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاكيد بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ از مردم خواست که موارد مشكوك را با سامانه 128 در ميان گذارند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: دستگیری ، سوداگر ، تریاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.