فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: فردی که با وعده اخذ وام 170 میلیارد ریالی با بهره پایین ، اقدام به کلاهبرداری از یک نفر در این شهرستان کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه اخذ وام 170 میلیاردیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مهرداد مشوق بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان در مورد افرادی که با وعده اخذ وام کم بهره از او کلاهبرداری کرده اند، اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی ادامه داد: با بررسی هایی که صورت گرفت ماموران دریافتند که فرد کلاهبردار با همدستی دو نفر دیگر ، با جلب اعتماد و معرفی خود به عنوان افرادی با نفوذ در یک قرارداد صوری مدعی شدند که می توانند اقدام به اخذ وام 170 میلیارد ریالی با بهره پایین برای خرید یک کارخانه کنند و از این طریق 260 میلیون ریال از فرد شاکی کلاهبرداری کردند.

مشوق افزود:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ، یک نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند ،متهم در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد .

وی ادامه داد:فرد کلاهبردار تحویل مرجع قضایی شد و تلاش برای دستگیری همدستانش ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون دبیان داشت:فعالیت شرکت ها و افراد مدعی واسطه گری در این زمینه غیرقانونی و بر خلاف مقررات است و شهروندان به هیچ عنوان نباید به این گونه افراد اعتماد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.