ادعاهای بی‌پایه و اساس مجری سعودی؛

سَر شيعيان را درو می‌كنيم!

فعالان در شبكه‌های اجتماعی فیلمی را از اظهارات مجری تندروی شبكه تلویزیونی "وصال" سعودی منتشر كردند كه بر "درو كردن سرهای شیعیان" تاكید می‌كند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبكه العالم، "خالد الغامدی" مجری شبكه سعودی "وصال" به افراط گرایی و تندروی دینی و نزدیكی به شبكه های تروریستی داعش و القاعده مشهور است. او در برنامه خود تهدید می‌کند در صورتی که می‌توانست، از سفر زیارتی "شیعیان" به مكه مكرمه و مدینه منوره جلوگیری می‌کرد و سرهای آنان را قطع می‌کرد.

وزارت اطلاع رسانی كویت جمعه گذشته (پنجم تیرماه) بعد از حمله یک تروریست سعودی به مسجد امام صادق (ع) در منطقه الصوابر، پخش شبكه سعودی "وصال" در این كشور را متوقف كرد. در این حمله 27 نمازگزار شهید و 227 نفر دیگر زخمی شدند.

شبكه سعودی وصال چند روز قبل از این حمله تروریستی، برنامه های تحریک آمیزی را پخش کرده بود.

خالد الخامدی همان كسی است كه عملیات انتحاری و یورش عناصر مسلح به بیمارسان العرضی در شهر صنعا پایتخت یمن را در پنجم دسامبر سال 2013 میلادی برعهده گرفت، و آن را انتقام جویی از این بیمارستان و مدیریت آن دانست زیرا به گفته او، زخمی های منطقه "دماج" از بیمارستان ربوده شده‌اند. در آن زمان درگیری بین اهالی "دماج" و عناصر مسلح خارجی در جریان بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تیام
۱۴:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
مرگ برداعش
آخرین اخبار