عامل ناامنی در شیراز با گلوله پلیس به هلاکت رسید

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: شرور مسلحی که با اقدامات خود موجب ایجاد ناامنی در شیراز شده بود، در درگیری مسلحانه با ماموران کشته شد.

عامل ناامنی در شیراز با گلوله پلیس به هلاکت رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی گفت: مرجع قضایی پرونده درگیری مسلحانه یک فرد را به نیروی انتظامی ارجاع داد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این فرد را در یکی از شهرک های اطراف شیراز شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند که این فرد شرور چون عرصه را بر خود تنگ می دید و قصد فرار از آن منطقه را داشت، اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرد .

گودرزی گفت: ماموران برای دستگیری فرد شرور دستور ایست دادند که وی بدون توجه به این فرمان اقدام به تیراندازی کرد که در نهایت،ماموران این فرد شرور را به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد:در بازرسی از مخفیگاه این فرد شرور یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب به همراه دو فشنگ، مقداری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، یک عدد خودکار دوربین دار جاسوسی، سه قبضه سلاح سرد و سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

گودرزی گفت: در سوابق این فرد شرور اقدامات مجرمانه ای همچون مشارکت در خرید و فروش و نگهداری سلاح غیر مجاز، خرید و فروش مواد مخدر،قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و مشارکت در یک فقره قتل وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار