مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان مهم ترین معضل در حوزه آسیب های زنان را آگاهی نداشتن بالاخص در زمینه مسائل حقوقی نسبت به قوانین مربوط خود دانست و گفت: این امر مشکلات زیادی برای این قشر از جامعه بوجود آورده است.

آگاهی نداشتن از حقوق شخصی ، بزرگترین معضل حوزه بانوانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان ، فاطمه السادات حسینی در نشست هم اندیشی بانوان و خانواده که با حضور بانوان شاغل در دادگستری استان کرمان برگزار شد، گفت: در دادگستری کل استان کرمان در زمینه مسائل مربوط به زنان و حمایت حقوقی و قضائی از بانوان فعالیت های قابل توجهی انجام گرفته که شایسته تقدیر است.

حسینی افزود: متأسفانه نخستین قربانیان بد اخلاقی های اجتماعی و بیشترین آسیب ها در سطح جامعه متوجه زنان و کودکان است.

وی اولین قدم در حوزه رفع و کاهش آسیب های اجتماعی را آگاهی بخشی به زنان دانست و خاطرنشان کرد: آگاهی نداشتن بالاخص در زمینه حقوقی و کمبود اطلاعات کافی نسبتبه قوانین مربوطه ، بزرگترین ضربه ها را به زنان وارد می کند.

حسینی معرفت افزایی در مورد مسائل اجتماعی مربوط به زنان را در زمینه کاهش جرائم موثر قلمداد کرد و تصریح کرد: جهالت و آگاهی نداشتن آسیب های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تأکید کرد: برای افزایش تاثیر برنامه های مربوط به زنان باید تعامل بین دستگاه ها افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حقوق ، بانوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.