رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان با تصویب این طرح به کشورهای 1+5 به خصوص آمریکا که محور زیاده خواهی است، اعلام کردند که خطوط قرمزمان تبدیل به قانون شده و لازم‌الاجرا است.

تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای یعنی اینکه ما خطوط قرمزمان تبدیل به قانون شده است/ جمهوری اسلامی ایران هرگز از مرز خود عبورنخواهد کرد"علاالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای اظهار داشت: این طرح پشتوانه تیم مذاکره کننده است، چراکه تا قبل از ارائه این طرح تنها دولت پشتوانه تیم مذاکره کننده بود اما در حال حاضر قوه مقننه به همراه نمایندگان ملت برای پشتیبانی از تیم مذاکره کننده آمده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح، دستوری از سوی شورای امنیت ملی است، ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب این طرح می‌خواهند به کشورهای 1+5 به خصوص آمریکا که محور زیاده خواهی است، اعلام کنند که خطوط قرمزمان تبدیل به قانون شده و لازم‌الاجرا است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای 1+5 باید بتوانند گفتمان‌ها و نظرات خودشان را در این چاچوب تنظیم کنند.

بروجردی با اشاره به توافق خوب خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای خود مرزها و خطوط قرمزی دارد که هرگز از آنها عبور نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار