مدیرکل بحران استانداری همدان اعلام کرد: شهاب سنگ بودن و یا نبودن سنگی که با یکی از خانه‌های واقع در شهرستان فامنین همدان برخورد کرده است به تیم تحقیقاتی سپرده شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا:علی‌مردان طالبی اظهار کرد: چند روز پیش یک قطعه سنگ با پشت‌بام خانه‌ای واقع در شهرستان فامنین برخورد کرد و هنوز مشخص نشده که سنگ به دست آمده شهاب سنگ بوده و یا به صورت دستی توسط مردم انداخته شده است.

وی افزود: تا زمانی‌که این سنگ در آزمایشگاه زمین‌شناسی مورد آزمایش قرار نگیرد نمی‌توان در مورد آن صحبت و یا قضاوتی کرد.

طالبی تصریح کرد: این سنگ در آزمایشگاه دانشگاه بوعلی‌سینا توسط اساتید مورد بررسی و آزمایش قرار خواهد گرفت و یا به سازمان زمین‌شناسی ارسال خواهد شد.

دکتر حسین شهبازی، مدیرگروه زمین‌شناسی دانشگاه بوعلی‌سینا از برخورد هر گونه شهاب سنگ در شهرستان فامنین اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: هیچ‌گونه سنگی برای انجام تحقیقات به ما سپرده نشده است و فقط در یکی از رسانه‌ها این خبر را دیده و خوانده‌ام.

برخورد شهاب سنگ با خانه‌ای در فامنین

فرماندار شهرستان فامنین نیز گفت: دو شب پیش در تاریخ 5 تیرماه حدود ساعت 22:30 یک شهاب سنگ با اصابت به خانه‌ یک از اهالی شهرستان ضمن ایجاد حفره‌ای در سقف خانه، تکه تکه می‌شود.

ظاهر پورمجاهد افزود: صاحب‌خانه ساعت 23:30 برخورد شهاب سنگ را با خانه‌اش به فرمانداری گزارش و نمونه‌ای از سنگ را تحویل می‌دهد و ما بلافاضله موضوع را به مدیرکل بحران استانداری و دیگر سازمان‌های مربوطه و بحران اطلاع دادیم و سنگ برای آزمایش به آزمایشگاه رفته است.

به گفته پورمجاهد، خوشبختانه تلفات انسانی رخ نداده و تنها خسارت جزئی به سقف خانه وارد شده است.

عکس تزئینی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.