زنجان؛

كشف 117 كيلوگرم مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اجراي طرح هاي مختلف مبارزه با موادمخدر گفت: طي دو هفته گذشته در استان 13 سوداگر مرگ دستگير و نزديك به 117 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف شده است

به گزارش استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛سردار عليرضا صالحي با اشاره به نقش والدين و خانواده ها در پيشگيري از مواد مخدر گفت: سکان اصلي مبارزه با موادمخدر در دست مردم است و هرجا كه مردم با پليس همكاري تنگاتنگي داشته اند، پليس موفق تر بوده است.

وي با اشاره به اينكه شيوع موادمخدر در هر جامعه اي آسيب هاي فراواني به همراه دارد، ادامه داد: كشف موادمخدر در دو هفته گذشته در سطح استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 776 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اين كه افزايش كشف موادمخدر به منزله افزايش مصرف موادمخدر نيست، تصريح کرد: استان زنجان در مسير مرزهاي غربي كشور و در مسير قاچاق موادمخدر قرار داشته و افزايش كشف مواد ناشي از موقعيت جغرافيايي استان زنجان است.

وي تاكيد كرد: امروزه موادمخدر به عنوان يکي از مهمترين تهديدات در جامعه بشري شناخته شده که کسب اطلاعات در خصوص پيامدهاي مخرب آن مي تواند در کاهش گرايش به اين بلاي خانمانسوز تاثيرگذار باشد.

اين مقام مسئول با اشاره به شناسايي و متلاشي شدن چند باند تهيه و توزيع موادمخدر در دو هفته گذشته در استان گفت: در اين مدت 13 سوداگر مرگ دستگير و 116 كيلو و 724 گرم انواع موادمخدر كشف شده است.

وي با توصيه به خانواده ها خاطرنشان کرد: مردم در زمينه مبارزه با موادمخدر موارد مشكوك را با تلفن 128 در ميان بگذارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.