همدان؛

هدایت تیم ملی کشتی جوانان کشور توسط مربیان همدانی

رئیس هیئت کشتی استان همدان از حضور سعید ابراهیمی و مسعود مصطفی جوکار مربیان همدانی به عنوان مربیان تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های کشتی جوانان قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان؛ جلال صابریون افزود: رقابت های کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 17 تا 21 تیرماه درکشور میانمار برگزار می گردد و تیم ملی با هشت کشتی گیر در این رقابت ها حاضر می شود.

وی از انتخاب مربیان سازنده و پایه همدان به عنوان مربی تیم ملی کشتی جوانان کشور خبر داد و اظهار کرد: سعید ابراهیمی و مسعود مصطفی جوکار با نظر ریس فدراسیون کشتی و مدیر تیمهای ملی کشتی به عنوان مربی در کنار محمد طلایی سرمربی هدایت تیم ملی جوانان کشتی جوانان کشور را بر عهده دارند.

رئیس هیئت کشتی استان اضافه کرد: مسعود مصطفی جوکار و سعید ابراهیمی به ترتیب نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و نایب قهرمان مسابقات جهانی 2007 باکو را در کارنامه قهرمانی خود دارند.

وی تصریح کرد: مصطفی جوکار از مربیان کاربلد کشتی استان است که پیش از این هدایت تیم همدان را در لیگ برتر کشتی باشگاههای کشور را عهده دار بوده است.

ریس هیات کشتی استان انتخاب جوکار و ابراهیمی را به عنوان مربی تیم ملی جوانان را فرصت مناسبی برای ارتقای سطح کشتی استان در رده های پایه دانست و اضافه کرد: امیدواریم این انتخاب انگیزه ای برای حضور سایر مربیان شایسته استان در تیم های ملی باشد و انگیزه کشتی کاران جوان و نوجوان همدانی را برای فعالیت در این رشته بالا ببرد.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، کشتی ، مربیان ، ملی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.