معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از سقوط یک دستگاه کامیونت بر روی پل زیر گذر عابر پیاده خبر داد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

سقوط کامیونت بر روی پل زیر گذر عابر پیاده بخیر گذشتسرهنگ مراد مرادی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حادثه‌ای که ساعتی پیش در اتوبان تهران – کرج رخ داد، اظهار کرد: راس ساعت 13 امروز، یک تصادف خسارتی منجر به جرح در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران – کرج، نرسیده زیرگذر شرقی استادیوم آزادی بین یک کامیونت کمپرسی و سواری MWM اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: در اثر این تصادف، کامیونت کمپرسی به سمت راست منحرف شده و با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد و راننده کامیونت نیز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، بر روی پل زیر گذر عابر پیاده سقوط می‌کند.

مرادی با بیان اینکه در این حادثه راکب موتور سیکلت و راننده کامیون مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و مجاز، حرکت بین خطوط و پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی، از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار