رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه خواهان حفظ اندوخته‌ها و زحمات دانشمندانمان هستیم، گفت: جمهوری اسلامی برای خود مرزها و خطوط قرمزی دارد که از آن عبور نخواهد کرد.

خواهان حفظ اندوخته‌ها و زحمات دانشمندانمان هستیم

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه همایش سران سه قوه در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق خوب اظهار داشت: طرف مقابل برای توافق ایده‌ آل‌هایی مدنظر دارد و ما هم برای خودمان یک توافق ایده آل در نظر داریم قطعا هیچ کدام از ما نمی‌توانیم به آن توافق ایده آل برسیم و در وسط راه باید در یک جایی توافق کنیم.

وی ادامه داد: از نظر ما تفاهم باید به گونه‌ای باشد که نشاط و فعالیت‌های هسته‌ای همچنان پایدار باشد و هیچ کدام از فعالیت‌ها را تعطیل نکنیم، بلکه این فعالیت‌ها باید گسترش یابد که این مسئله خود نیاز به بخش‌های وسیعی دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: طرف مقابل نگرانی‌هایی را مطرح می‌کند که ما با استفاده از مقررات بین‌المللی می‌توانیم نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

صالحی با بیان اینکه طرف مقابل به ناحق یکسری نگرانی‌هایی را اعلام می‌کند تصریح کرد: ما همیشه گفته‌ایم پرونده هسته‌ای ایران ساختگی است اما با استفاده از مقررات بین‌المللی و موسسات بین‌المللی حاضریم نگرانی‌های آنها را برطرف کنیم. 

وی افزود: از طرف دیگر خواهان حفظ تمام اندوخته‌ها و زحمات دانشمندانمان هستیم و این صنعت باید با همان شتاب خودش پیش رود.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: اگر طرف مقابل به تفاهم لوزان پایبند باشد و زیاده خواهی نکند توافق در دسترس است. 

صالحی گفت: جمهوری اسلامی برای خود مرزها و خطوط قرمزی دارد که از آن عبور نخواهد کرد.


انتهای پیام/

 

 


  

برچسب ها: گسترش ، توافق ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار