رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یکی از مزیت‌های اصلی واحدهای کوچک و زودبازده اشتغال سریع جوانان و به ویژه قشر تحصیل‌کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سیدحامد عاملی افزود: واحدهای صنعتی کوچک که با سرمایه‌های اندکی راه‌اندازی می‌شوند می‌توانند نقش عمده‌ای در اقتصاد داشته و بخشی از مشکل بیکاری را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه 90 درصد صنایع استان جزو صنایع کوچک و متوسط زودبازده به شمار می‌روند، تصریح کرد: تاکنون 990 پروانه صنایع کوچک و زودبازده در سطح استان اردبیل صادر شده که اغلب این واحدها با نیروی انسانی کمتر از 50 نفر به فعالیت مشغول هستند.

عاملی افزود: این صنایع حلقه‌های یک زنجیر محسوب می‌شوند که در صورت پوشش دادن همدیگر می‌توانند تولید پایدار و مطمئن را در استان رقم بزنند که یکی از مزیت‌های اصلی واحدهای کوچک و زودبازده اشتغال سریع جوانان و به ویژه قشر تحصیل‌کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: توسعه واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده زمانی میسر می‌شود که این واحدها بتوانند جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و تثبیت کنند تا بعد از آن در زمینه توسعه فعالیت‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.