آتش نشان مازندرانی در مسابقات کارگری جهان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل ازفدراسیون کارگری ایران،آتش نشان پهلوان صابر امامقلی پور در مسابقات کارگری جهان به مدال طلای کشتی ساحلی و مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی دست یافت.

در ششمین روز از مسابقات جهانی ورزش های کارگری که از 17 خردادماه در لینیانوی ایتالیا آغاز شد در حالی به پایان رسید که کشتی گیر ساحلی ایران موفق شد مدال طلا در وزن +90 را کسب کند.

صابر اماقلی پور عصر دیروز موفق شد در نخستین مسابقه خود مقابل حریف ایتالیایی میزبان را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد.

این کشتی گیر28 ساله مازندرانی در دومین دیدار خود به مصاف حریفی از لتونی رفت که در پایان برتری 3 بر صفر به سود کشتی گیر ایران ثبت شد.

سومین دیدار امامقلی پور مقابل حریفی از فنلاند بود که این کشتی گیر هم نتوانست سد راه نماینده ساحلی ایران شود تا صابر 3 بر صفر این دیدار را هم پشت سر بگذارد و به دیدار نهایی وزن +90 برسد.

در دیدار فینال هم وی توانست با شکست 3 بر صفر حریف سرسخت اتریشی به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

گفتنی است در وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی آتش نشان پهلوان صابر امامقلی پور ابتدا حریفی از فنلاند را با حساب 7 بر 2 شکست داد.

وی در مسابقه دوم خود با حساب 8 بر صفر به دیگر حریف فنلاندی خود باخت تا به گروه بازنده ها برود. این فرنگی کار کشورمان در دیدار سوم در شرایطی که با حساب 6 بر صفر از حریف ایتالیایی عقب بود مسابقه را 9 - 7 به سود خود به پایان برد به دیدار رده بندی برسد.

وی در رده بندی هم پیروزی را مقابل رقیب خود کسب کرد تا مدال برنز را بر گردن بیاندازد.

یادآور می شود امامقلی پور در پایان رقابت های کشتی ساحلی به عنوان گلادیاتور این دوره نیز انتخاب گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.