عربستان سعودی در صدر کشورهایی قرار دارد که شهروندان آن در پایگاه‌های اجتماعی به نفع داعش تبلیغ می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، پایگاه توییتر اعلام کرد بیشتر افرادی که به نفع داعش در این پایگاه اجتماعی تبلیغ می کنند از کشور عربستان سعودی هستند. 

بر اساس تحقیق بنیاد آمریکایی "بروکینگر ،"که توییتر آن را منتشر کرد، از مجموع پنج هزار طرفدار اصلی داعش در این پایگاه اجتماعی  866 نفر از عربستان سعودی به نفع این گروه مطلب منتشر می کنند.300 نفر از 5 هزار طرفدار داعش در توییتر هم کویتی هستند. 

شمار طرفداران داعش در توییتر از سوریه 507 نفر، از عراق 453 نفر و از آمریکا 404 نفر است. 326  نفر از طرفداران داعش هم از مصر بوده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
با هویت مجازی به هرشکلی ادم میتونه خودشو معرفی کنه مطمئن باشید که تمام این طرفداران خود این گروه تروریست هستند و انچه قابل ذکر است این است که این گروه نام خود را د اعش یعنی حکومت اسلامی سوریه وعراق نهاده اند وقتی شما با نام داعش از انان یاد می کنید یعنی اینکه انها را در این سمت پذ یرفته اید در ضورتیکه اینها فقط یک گروه تبهکار و ضدا سلامی و جانی هستند پس لطفا از این به بعد از انها با نام تبه کاران ضد دین و انسانیت یاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۸:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۴
خوب داعش که این همه طرفدار تو عربستان داره به این کشور حمله کنه با مردمش دست به دست هم بدن عربستان رو بگیرند بعدشم ما این عربستان رو با خاک یکسان کنبم با یه تیر دونشان
آخرین اخبار