دومین شماره نشریه چهره‌های ماندگار با هدف معرفی چهره‌های ماندگار کشور و ذکر مطالبی از مفاخر، استادان و بزرگان کشور منتشر شد.

محمود اسعدی، دبیر همایش چهره‌های ماندگار و سردبیر نشریه‌ای با همین عنوان با اشاره به انتشار دومین شماره نشریه چهره‌های ماندگار در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: نشریه چهره‌‌های ماندگار در دومین شماره خود در قالب گفتگوهایی با عناوین «علل عقب‌ماندگی کشورهای در حال توسعه»، «شأن نخبگان»، «فلسفه با طعم شکلات» و «فلاسفه پیش از سقراط همه ایرانی بودند» به ذکر مطابی به نقل از بزرگان و مقاخری چون پروفسور «محمد عبدالسلام»، «رضا پور‌حسین»، «غلامحسین ابراهیمی‌‌دینانی» و پروفسور «رو‍ژه گارودی» پرداخته است.

وی افزود: در بخشی از دومین شماره نشریه چهره‌های ماندگار به جشن تولد «علی رواقی» با حضور «فتح‌الله مجتبایی» پرداخته شده است.

سردبیر نشریه چهره‌های ماندگار اظهار داشت: این نشریه با توجه به آنکه برخی از شرکت‌ها از نام چهره‌های ماندگار سوء استفاده کرده‌اند هر 2‌ماه یکبار منتشر می‌شود تا به معرفی واقعی چهره‌های ماندگار بپردازد.

اسعدی ادامه داد: دومین شماره نشریه چهره‌های ماندگار به معرفی چهره‌های ماندگار دانشگاه خوارزمی پرداخته است.

وی تصریح کرد: از افراد دیگری که نام و مطالبشان در شماره دوم این نشریه آمده می‌توان به «صادق آئینه‌وند» و «بهاء‌الدین خرمشاهی» اشاره کرد.

گفتنی است که شماره دوم نشریه چهره‌های ماندگار هم اکنون بر روی پیشخوان دکه‌های معتبر روزنامه فروشی موجود است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار