فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکایی‌ها به دنبال شکست ابهت ایران در فضای بین‌المللی هستند

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: آمریکایی‌ها به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه سعی می‌کنند ابهت ایران را در فضای بین‌المللی بشکنند و کشورهایی را که ایران از آنها حمایت می‌کند، ناامید کنند.

آمریکایی‌ها به دنبال شکست ابهت ایران در فضای بین‌المللی هستندحجت‌الاسلام "محمدزارع فومنی" دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها به دنبال نابود کردن صنعت هسته‌ای هستند، اظهار داشت: بیانات رهبر انقلاب در رابطه با مذاکرات هسته‌ای، مسیر حرکت تیم مذاکره‌کننده را شفاف‌سازی کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه سعی می‌کنند ابهت ایران را در فضای بین‌المللی بشکنند و کشورهایی را که ایران از آنها حمایت می‌کند،ناامید کنند.

فومنی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تیم هسته‌ای قابل اعتماد است اما باید حواسشان باشد تا فریب نخورند، تصریح کرد: فریب نخوردن مسئله مهمی است چرا که تا دیروز طرف مقابل گفته بود توافق نامه لوزان الزام آور نیست اما چندشب قبل وزیرخارجه آمریکا رسما اعلام می کند که این توافق نامه الزام آور است، این تضاد در رفتار آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها سبب سلب اعتماد شده است.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه دولتمردان ما نباید با لبخندها و  نشست و برخاست‌ها  فریب طرف مقابل را بخورند، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهدیم که دولت بیش از حد به طرف مقابل مذاکره میدان می‌دهد در حالیکه دنیا باید بفهمد که ایران چه قدرتی دارد و از حق مسلم خود صرفنظر نمی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار