فلاحی گفت: نتایج اولیه که توسط ستاد اجرایی اعلام شده است، توسط برخی از کاندیدا مورد اعتراض قرار گرفته که باید بررسی شود.

دکتر مسعود فلاحی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران درمورد وضعیت فعلی نتایج انتخابات نظام پرستاری گفت: نتایج اولیه توسط ستاد اجرایی انتخابات نظام پرستاری اعلام شده است و برخی از کاندیدا به نتایج اولیه اعتراض کردند که در حال حاضر در فاز بررسی این اعتراضات هستیم.
 
وی افزود: نتایج اولیه اعلام شده از سوی ستاد اجرایی باید توسط هیئت نظارت بر انتخابات نظام پرستاری تائید شود. 

ملاحی با اشاره به اتمام زمان اعتراضات عنوان کرد: زمان اعتراض کاندیدای انتخابات نظام پرستاری به نتایج اولیه تا 6 تیر ماه بوده است. برخی از کاندیدا به کم بودن آراء یا بدخوانی در شمارش آراء اعتراض داشته‌اند که لازم است طی فرآیندی مورد بررسی قرار گیرد و حتی صندوق‌هایی دوباره باز شده و شمارش شود. 

وی ضمن اظهار بی‌اطلاعی از تعداد معترضین اظهار کرد: این دوره از انتخابات نظام پرستاری به خوبی برگزار شده و طبق برنامه زمانی پیش رفته است. چهارمین دوره از انتخابات سازمان نظام پرستاری امسال با حضور 3 هزار و 141 داوطلب برگزار شده است که در مقایسه با دوره ی قبل 22 درصد رشد داشته است. 

گفتنی است، انتخابات نظام پرستاری در 118 حوزه‌ی تائید شده انجام شده است.از 3 هزار و 141 نفر داوطلب شرکت در انتخابات 51 درصد مردان و 49 درصد زنان بودند. همچنین بیشترین فراوانی ثبت نام مربوط به استان خوزستان با 324 نفر و سپس خراسان رضوی با 265 نفر بوده است. 

این دوره از انتخابات که 29 خرداد ماه برگزار شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار