بیست و سومین كنگره سالانه انجمن ارتوپدی ایران 13 تا 17 مهر در برج میلاد برگزار می شود.

دکتر علی دیانت دبیر این کنگره در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران از 13 تا 17 مهر در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار می شود گفت : پانل های متعددی برای کنگره در نظر گرفته شده است که پانل جراحی مفصل ران ، جراحی ارتوپدی اطفال ، جراحی ارتوپدی ستون فقرات ، جراحی شانه ، جراحی زانو ، جراجی تروماو شکستگی ها و... از جمله این موارد هستند.

دبیر این کنگره ادامه داد: کنگره امسال در دو بخش شامل ارتوپدی عمومی و ارتوپدی فوق تخصصی ارائه می شود و یکی از بحث های کلی کنگره ، مقایسه پیشرفتهای ایران و جهان است تا دانش همکاران داخلی به شرکت کنندگان ارائه شود .

وی با بیان اینکه بیشترین کنفرانس ها در سالن اصلی برگزار خواهد شد تصریح کرد :رشته ارتوپدی رشته ای کاملا وابسته به تجهیزات بوده و بدون تجهیزات قادر به هیچ کاری نخواهیم بود .

دکتر دیانت با اشاره به اینکه هزار و 100 شرکت کننده در کنگره امسال حضور دارند خاطرنشان کرد : دو سالن کوچک برگزاری برنامه نسبت به سال گذشته کمتر شده و برنامه ها به سالن اصلی انتقال یافته اند .

وی با بیان اینکه هر ساله مقالات زیادی به این کنگره ارسال می شود تصریح کرد : استقبال همکاران از این کنگره علمی چشمگیر بوده و هر سال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش حضور همکاران هستیم .

دبیر کنگره سالانه انجمن ارتوپدی ایران یادآور شد : ارائه تازه های ارتوپد در بخش های مختلف از جمله ستون فقرات ، شانه ، زانو و .... از دیگر برنامه های کنگره است که با حضور اساتید برجسته این عرصه برنامه ریزی شده است .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار