مدیر کل تامین اجتماعی قم گفت: تا پایان امسال کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم :سید مجتبی موسوی مدیر کل تامین اجتماعی استان قم گفت : تعداد کل بیمه شدگان در استان تا پایان سال گذشته 221 هزار و 51 نفر بوده است که این آمار تا پایان اردیبهشت امسال ماه 4 دهم درصد افزایش یافته است.

موسوی از تحت پوشش بودن 13 هزار و 800 نفر از کارگران ساختمانی در بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت : به تمامی این بیمه شدگان خدمات کامل ارائه می شود.

مدیر کل تامین اجتمای قم گفت: تعداد افرادی که در پایان سال گذشته تحت پوشش بیمه بیکاری بودند 1240 نفر هستند که این تعداد در سال جاری به 1171 نفر کاهش یافته است که این نشان دهنده منفی بودن رشد نرخ بیمه بیکاری در قم است.

موسوی از تعداد آمار بیمه شدگان اجباری در قم گفت و بیان کرد : یک هزار و 91 نفر کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند که 585 نفر از آن‌ها را بیمه شدگان اجباری تشکیل می‌دهند که تعداد بیمه شدگان اجباری نسبت به سال گذشته یک دهم درصد رشد داشته است و به میزان 115 هزار و 532 نفر رسیده است.

مدیر کل تامین اجتماعی قم گفت: از ابتدای خرداد امسال 506 نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفتند و تا پایان امسال مابقی آن‌ها تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/د 
برچسب ها: بیمه ، کارگران ، ساختمانی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.