«گاهی به پشت سر نگاه کن» بهترین تعریف برای این مجموعه است زیرا گاهی باید احساس کنیم که هرچه برایمان اتفاق می‌افتد به آنچه در گذشته انجام داده‌ایم، ارتباط دارد.

مازیار میری کارگردان سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» گفت: زمانی کارگردانی این سریال از سوی پخش و سریال شبکه 2 به من پیشنهاد شد که 23 قسمت از سناریوی آن نوشته شده بود.

وی افزود: ایده جذاب سریال، قصه‌ای سازگار با شرایط و اتفاقات روز جامعه و همچنین ملموس و قابل درک بودن مضمون قصه برای مردم، سبب شد تا کارگردانی کار را بپذیرم. به همین علت پس از توافق شروع به بازنویسی مجدد فیلمنامه در 30 قسمت کردیم.

میری در خصوص پخش این سریال در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ابتدا قرار نبود این سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان باشد ولی دوستان ترجیح‌شان بر این بود که با توجه به موضوع قصه این مجموعه در این ایام به روی آنتن برود.

وی در خصوص مضمون قصه این سریال بیان کرد: بهترین تعریف برای این سریال نام خود مجموعه با نام «گاهی به پشت سر نگاه کن» است زیرا ما گاهی باید احساس کنیم که هرچه برایمان اتفاق می‌افتد به آنچه در گذشته انجام داده‌ایم، ارتباط دارد یعنی به نوعی آنچه که کاشتیم را برداشت می‌کنیم.

این کارگردان تصریح کرد: کلیت این سریال درباره خیر و شر کارهای گذشته خود افراد است اما قصه‌های فرعی زیادی هم دارد که به تولید ملی، صنعت و سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد.

وی در خصوص این که با توجه به رقابت سریال‌های تلویزیونی در ماه مبارک رمضان این سریال در جذب مخاطب موفق خواهد بود یا نه، گفت: امیدوارم به طور کلی اعتماد و نگاه مردم به رسانه ملی تفاوت کند، به گونه‌ای که تمامی سریال‌های تلویزیونی را تماشا کنند اگر هر کدام از این مجموعه‌ها سبب شود تا مخاطبان ما پای تلویزیون بنشینند، جای خوشحالی برای همه ماست.

میری در ادامه اظهار داشت: امیدوارم مردم ما امسال سریال‌های خوبی را در این ماه تماشا کنند و علاقمند به ادامه دیدن تولید آثاری سازگار با فرهنگ خودشان شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار