ماموران پلیس فتای فارس فردی را که با سایت های تبلیغاتی، برای شهروندی در شیراز مزاحمت ایجاد کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت:پسر جوانی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مدعی شد مدتی است مزاحمت های تلفی موجب سلب آرامش وی شده و متوجه می شود فرد ناشناسی با ساخت صفحه های مختلف در شبکه های اجتماعی،اقدام به انتشار شماره تلفن همراه وی به همراه متن های مختلف در سایت های تبلیغاتی با موضوع " فروش فوری خودرو با قیمتی استثنایی " كرده که در این راستا خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.


وی تصریح كرد: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهم شدند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت:متهم که هیچ گاه فکر نمی کرد روزی توسط پلیس شناسایی شود همکلاسی شاکی بوده که با توجه به حسادتی که به وی داشته اقدام به این عمل مجرمانه كرده بود.

سرهنگ حسینی افزود:برخی افراد بدون اطلاع از قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی وارد این فضا شده و محیط ناامن و آلوده برای سایر کاربران فراهم می نمایند كه پلیس فتا با اینگونه موارد به شدت برخورد خواهد كرد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.