زن جوان وقتی با مادرش به پارك رفت نمی‌دانست كه زندگی مشترك با شوهرش از هم می‌پاشد.

شوهرم به خاطر پارک بردن دختر خردسالمان مرا کتک زد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم بر سر اینكه من فرزندم را به همراه مادرم به پارك بردم چنان جنجالی به راه انداخت كه تصمیم گرفتم از او جدا شوم.

زن جوان ادامه داد:من چند شب پیش وقتی به خانه مادرم رفتم با هم تصمیم گرفتیم دختر سه ساله‌ام را به یك مجتمع تفریحی ببریم. وقتی او را به این مجتمع بردیم دیگر با شوهرم تماس نگرفتم و با خودم گفتم هرزمان كه خودش تماس گرفت به او می‌گویم كه كجا هستیم تا به دنبالم بیاید. اما وقتی شوهرم متوجه شد كه ما به پارك رفته‌ایم داد و فریاد به راه انداخت و وقتی مرا دید شروع كرد به كتك زدن.

وی افزود: آنقدر از این رفتارش تعجب كردم كه باورم نمی‌شد این مرد شوهرم باشد، او همان شب مرا از خانه بیرون كرد و گفت كه به خانه مادرت برو و از این به بعد با او زندگی كن و هركجا كه می‌خواهی برو. من هم وسایلم را جمع كردم و به خانه مادرم رفتم. از آن شب تا الان شوهرم حتی یك تماس هم با من نگرفته و من هم تصمیم گرفتم از این مرد برای همیشه جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را به دادگاه احضار كرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.




انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
-
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۴
باور کردنی نیست که شوهرش فقط به خاطر یک بار بیرون بردن بچه اونم پارک اینطور غیرمنطقی برخورد کنه .اینطور به نظر میاد یا تمام قضیه فقط این نیست یا شوهر ازهمسراعتماد واطمینان کافی نداره وذهنیت مناسبی ازخانمش نداره.
-
علی
۰۹:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۴
بعضی ها تا دیر وقت میرن ددر و پارک همشم به هوای بچه. حقشه
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۲:۰۲ ۰۶ تير ۱۳۹۴
من همکاری داشتم که هماننداین خانم که بدون اجازه جایی رفته بودمورد ضرب وشتم قرارگرفت خوشبختانه با راهنمایی قاضی خداشناس با معذرت خواهی مشکل حل شدوحالاهم زندگی خوبی دارند.جالب است بدانیددر اول شکایت خانم ازشوهر هیئت حل اختلاف تنهاراه چاره را طلاق می دانست .پس با وساطت خانواده ها ویا قاضی نیازی به طلاق نیست .با طلاق هر کدام از طرفین وکودک مشکل روحی وروانی پیدامی کنند.من امیدوارم این خانم نیز با یک معذرت خواهی ساده وبخشش شوهرزندگی خودرا از نوشروع کنند.انشااله
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۰۲ ۰۵ تير ۱۳۹۴
با سلام و ادب.من هم مثل زهرا و نجمه فکر نمیکنم کتک زدن کار درستی باشه که نیست.همانطور که تمام دستورات و تعالیم دینی ما اینو میگه،اما این خانم محترم میتونست با یک تماس ساده با شوهرش نذاره کار به دعوا و کتک کاری برسه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۴۵ ۰۵ تير ۱۳۹۴
واقعا شوهرش عقده ای بوده
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۱۳:۵۸ ۰۵ تير ۱۳۹۴
خدا به دادش برسه
آخرین اخبار