تیم های ملی والیبال ایران و لهستان ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه پنجم و هفتم تیر در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

گروه ورزش باشگاه خبرنگاران: تیم های ملی والیبال ایران و لهستان ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه پنجم و هفتم تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

معروف: دو مسابقه سخت با لهستان داریم

 
سعید معروف در نشست خبری قبل از دو دیدار تیم های ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی افزود: نتیجه دو مسابقه ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی برای صعود دو تیم به مرحله نهایی این رقابت ها اهمیت زیادی دارد.
 
وی تصریح کرد:دو مسابقه سخت با لهستان خواهیم داشت زیرا این تیم قهرمان جهان است.
 
وی با بیان اینکه نتیجه این دیدارها برای صعود هر دو تیم ایران و لهستان اهمیت دارد، گفت: نتیجه این دو مسابقه برای صعود به مرحله نهایی و حضور در برزیل تعیین کننده است.
 
سرگروه تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: تلاش داریم همانند دو مسابقه با آمریکا بازی کنیم و امیدوارم همراه با نتیجه نیز باشد.

کوبیاک: تجربه مسابقه در سالن ها شلوغ را داریم
 
میخائیل کوبیاک در نشست خبری قبل از دیدارهای ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی افزود: با هدف پیروزی و صعود به برزیل به تهران آمده ایم.
 
کوبیاک تصریح کرد: سایر بازیکنان تجربه دیدار با ایران در تهران را دارند و با جو سالن نیز به خوبی آشنا هستیم و امسال برای تجربه جدیدی آمدیم.
 
وی تصریح کرد: می دانیم سالن آزادی بسیار شلوغ می شود اما در لهستان نیز تجربه اینگونه سالن ها را داریم و هیچ ترسی از این فضاها نداریم.
 
سرگروه تیم ملی والیبال لهستان تاکید کرد: باید به پیروزی برسیم تا مسافر برزیل شویم.
 
تیم های ملی والیبال ایران و لهستان ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه پنجم و هفتم تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار