مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: با توجه به مصرف فزاینده برق در تابستان درصورتی‌که مشترکان 10 درصد در مصرف صرفه‌جویی کنند قطعا تابستان امسال را بدون خاموشی سپری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ محمدحسن صباغ زادگان میزان تولید برق استان را در دوماهه اول سال جاري، 1440 میلیون کیلووات ساعت عنوان كرد و افزود:این میزان  44 درصد  رشد داشته است و میزان مصرف استان در دوماه اول سال جاری به 1247 میلیون کیلووات ساعت رسيده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مصرف فزاینده برق در تابستان درصورتی‌که مشترکان 10 درصد در مصرف صرفه‌جویی کنند قطعاً تابستان امسال را بدون خاموشی سپری می‌کنیم.

صباغ زادگان تولید ناخالص انرژی استان در سال ۹۳ را، ۸۸00 میلیون کیلووات ساعت و مصرف انرژی را ۶۸۵۶ میلیون کیلووات ساعت دانست وگفت: تولید ناخالص انرژی استان  به ترتيب رشد 43 و 10 درصدی داشته‌اند.

وی افزود: میزان مصرف تعرفه صنعتی استان در سال ۹۳ نسبت به مصرف کل ۷۱ درصد بوده است که نسبت به سال گذشته، 3/5 درصد رشد داشته است. 

صباغ زادگان با تشریح وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع در سال 92 و 93، طول خطوط انتقال را 1972 و فوق توزیع را 1679 کیلومتر مدار دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پایان وضعیت موجود صنعت برق استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این‌وجود نمی‌توانیم نسبت به تأمین شبکه برق سراسری بی‌تفاوت باشیم به همین دلیل تابستان امسال که زمان اوج مصرف برق است، لازم است صرفه‌جویی و مدیریت مصرف از طرف مشترکان انجام شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.