اصفهان؛

حضور جوانان و بانوان در اتاق بازرگانی اصفهان پرنگ تر می شود

رییس اتاق بازرگانی اصفهان از تصویب مصوبه‌ای مبنی بر ضرورت حضور 30 درصدی جوانان و بانوان در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ رییس اتاق بازرگانی اصفهان ‌در جمع خبرنگاران گفت : اتاق بازرگانی تشکلی است پاسخ گو و همواره رابطه تنگانگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته است و امروز اتاق بازرگانی به دنبال ایجاد تحول اقتصادی دراستان و کشور است .

سهل ابادی افزود: همواره فعالیت اصلی و وظیفه اتاق بازرگانی ارائه مشورت‌های کارشناسی در حوزه‌ها مربوطه بوده و هماهنگ کردن تشکل‌ها و ارتباط منسجم و درخور با سازمان ها از جمله وظایف آن است ودر این جهت خبرنگاران را مشاوران صدیق، دلسوز و متعهد اتاق بازرگانی می دانیم و رسانه ها می توانند در تمامی حوزه ها با نظرات کارشناسی و مشورتی باعث رشد و بهبود وضعییت اقتصادی استان شوند.

وی در ادامه از تصویب مصوبه‌ای مبنی بر ضرورت حضور 30 درصدی جوانان و بانوان در کمیسیون‌های اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: قشر عمده جامعه امروز را جوانان و بانوان تشکیل می دهند و مقرر شده جوانان و بانوان در قالب معاونت اتاق بازرگانی به کار گرفته شوند و در این خصوص باید به جوانان و بانوان بهای بیشتری داده شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم در ‌اصفهان که در سال‌های اخیر به ان کمتر توجه شده حوزه گردشگری است در همین راستا تلاش شده که با مشارکت شهرداری، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و مجمع فعالان عرصه گردشگری در مورد زیرساخت‌های گردشگری، موزه‌داری، خطوط پروازی تصمیم‌های لازم گرفته شود و امیدواریم تا معاونت گردشگری در اتاق بازرگانی تاسیس شود و در این حوزه خبر های خوبی در راه خواهد بود.

سهل ابادی ادامه داد: شهردار قبلی اصفهان کارنامه درخشان و عملکرد خوبی داشته اما در مدت تصدی اقای سقاییان نژاد ارتباط قوی و منسجمی بین شهرداری و اتاق بازرگانی شکل نگرفت و امیدواریم که شهردار جدید اصفهان که ابراز تمایل بسیاری برای همکاری داشته اند موجب ایجاد یک ارتباط دوسوی و قوی بشوند چراکه روابط و فعالیت‌های شهری نیازمند یک همییت و ارتباط قوی ومنسجم بین مدیریت شهری و اتاق بازرگانی است .

وی با اشاره به کمبود آب در استان خاطر نشان کرد: در خصوص مسئله آّب نیز باید این سوال را مطرح کرد که چرا نیمی از آب این استان به خارج از اصفهان انتقال داده می شود اما با وجود همه مشکلات خشکسالی‌ها در سال‌های اخیر به نسبت در همه حوزه‌های گوناگون موفق و پیشگام بوده ایم .  

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.