رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: 23 نفر زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط منطقه ارسباران در انتظار کمک خیران جهت آزاد سازی از زندان هستند.

23 نفر زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط منطقه ارسباران در انتظار کمک خیرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حجت الاسلام نظری، در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اهر افزود: در زندان شهرستان اهر محکومین به زندان حوزه های قضایی منطقه ارسباران (اهر، هوراند، کلیبر، خداآفرین، ورزقان و خاروانا) نگهداری می شود که 23 نفر واجد شرایط که به علت جرایم غیرعمد در زندان بسر می برند در انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان هستند.

وی گفت: ماه رمضان بهترین فرصت است که خیران، اصناف، کارمندان و مردم عادی با کمک نقدی و حتی شاکیان با بخشش قسمتی از جرایم، می توانند زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط را فراهم کنند.

حجت الاسلام نظری گفت: امسال نیز جشن گلریزان در شهرستان اهر جهت آزادی زندانیان حوزه های قضایی منطقه ارسباران( اهر، هوراند، کلیبر، خداآفرین، ورزقان و خاروانا ) در 13 تیرماه برابر با 17 رمضان المبارک در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اهر برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.