شهردار اهر گفت: مسیرگشایی جهت روان سازی ترافیک و رفت و آمد شهروندان از اولویت های مهم شهرداری اهر است.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اکبر فلاح گفت: در این راستا با حمایت و همدلی مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر اهر و به خصوص شهروندان چند مورد تملک و مسیرگشایی انجام شده است که از جمله آنها به تملک و مسیرگشایی خیابان مسجد رسول ا... ( ص )، تملک و مسیر گشایی باغلار آراسی و تملک و بازگشایی کامل خیابان شهرک به انصار می توان اشاره کرد.

وی، افزود: همچنین تملک تعدادی از خانه های واقع در مسیر ادامه خیابان آزادگان و تملک خانه های واقع در داخل کوچه ها از جمله کوی خیام انجام شده است که در صورت همراهی شهروندان شاهد مسیرگشایی آنها نیز خواهیم بود.

شهردار اهر گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها باید خودکفا باشند، اما علیرغم اینکه شهرداری اهر در زمینه درآمدزایی با مشکلاتی روبرو است بازهم جهت رفاه حال شهروندان امسال جهت عمران شهری کارهای مختلفی از جمله لکه گیری خیابان های اصلی و فرعی و کوچه های در کلیه نقاط شهر با 8 اکیپ لکه گیری، روکش آصفالت خیابان هایی که نیاز به روکش دارند ( خیابان روبروی استخر الجواد )، تکمیل زیرسازی و آسفالت میدان شورا واقع در ورودی جاده اهر – مشگین شهر و تکمیل زیرسازی و آسفالت خیابان جدید شهرک به انصار در حال اجراست.

وی جدول کشی در تمام سطح شهر با 17 اکیپ در جاهایی که نیاز به تعویض دارند، کف پوش پیاده روها با 15 اکیپ در تمام سطح شهر که نیاز به بازسازی و اصلاح و تعویض دارند، ساماندهی ورودی های شهر علی الخصوص ورودی از طرف تبریز و مشگین شهر، ساماندهی رودخانه کیچیک چای در داخل شهر، تکمیل زیرسازی خیابان رینگ جنوبی شهر، ایجاد فضای سبز در بلوارهای ورودی شهر، پارک ها و نقاط داخلی شهر را از دیگر کارهایی اعلام کرد که در حال اجرا می باشد.

شهردار اهر گفت: بازسازی المان های میادین معلم، آزادی و دادگستری، بازسازی پارک های شهر از جمله پارک آنالار، آتالار، دکتر قاسم خان اهری، پارک بعثت، پارک جنب ترمینال و پارک ولایت، احداث دیوار ساحلی کانال شله بران، رنگ آمیزی جداول، دیوارها، پارک ها و خیابان ها، لوله گذاری برای آبیاری کل فضای سبز سطح شهر بدون نیاز به آبیاری دستی و اجرای عملیات مربوط به تکمیل فاز اول پارک ولایت در دستور کار می باشد که در حال اجراست.

فلاح گفت: امسال بودجه شهرداری اهر 280 میلیارد ریال تصویب شده است که امیدواریم با تحقق 100 درصدی آن بتوانیم پروژه های مختلف عمرانی را در موعد مقرر به اتمام برسانیم و تقدیم شهروندان اهری نمائیم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.