فرماندار شهرستان بهشهر گفت:با ساخت پالایشگاه نفت میتوانیم بعد از استخراج نفت همین جا آنرا پالایش کنیم و این باعث سودآوری برای مردم منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، محمدتقی نورزاد در در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر که در سالن اجتماعات اظهار داشت: بندر بزرگ امیرآباد با توجه به امکانات ، بسترهای فراهم شده، زیرساخت های موجود و جایگاه مناسبی که بخاطر نزدیکی به کشورهای حاشیه دریای خزر دارد برای همه کسانیکه قصد سرمایه گذاری دارند موقعیتی بسیار خوب با صرفه اقتصادی است.

وی گفت: بندر امیر آباد در همه شرایط تحریم و تهدید به فعالیت و روند توسعه خود ادامه داده است و در حال حاضر ظرفیت آن را دارد که مشکل بیکاری و دغدغه شغلی جوانان منطقه را حل نماید.

وی افزود : بندر امیر آباد از لحاظ سیاسی نیز برای ما حائز اهمیت است زیرا با وجود تحریم های ایران؛ ما میتوانیم از موقعیت بندر در راستای برقراری ارتباط دوستانه و مسالمت آمیز با کشورهای حاشیه دریای خزر و ایجاد مبادلات تجاری پایدار با آنها استفاده کنیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه باید از جاذبه های منطقه برای جذب سرمایه گذار استفاده کنیم؛ افزود: سرمایه گذاران بیشتر متعاقبا موقعیت های شغلی بیشتری نیز ایجاد خواهد کرد.

محمدتقی نورزاد اظهار داشت: باید کارگروه اشتغال بسیار تخصصی تر شود و دستگاه های مربوط به اشتغال باید منابع و شرایط آنرا محیا کنند تا با مدیریت و برنامه ریزی مناسب بتوانیم اقتصاد و تجارت منطقه را شکوفاتر کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.