سرمربی و عضو کمیته نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال از لیست ورودی و خروجی باشگاه فوتبال استقلال سخن گفتند.

پرویز مظلومی در گفتگ با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تیمی قوی ببندیم و تمام فکر و ذهن ما در حال حاضر بر روی بستن تیم است.هر روز از صبح تا افطار در باشگاه هستیم تا با بازیکنان مدنظر صحبت‌های لازم را انجام دهیم و امروز توانستیم با جابر انصاری به توافق برسیم.

وی تصریح کرد:در حال حاضر مسولان نقل و انتقالات باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن مدنظر هستند و البته بعضی از افراد مبالغی را به باشگاه می‌گویند که باید بگویم این خواست باشگاه نیست و بهتر است روی مبالغ به توافق برسیم و به طور معمول چیزی عرف خواهد بود را پیشنهاد می‌کنم در حال حاضر کارها پیش می‌رود و امیدوارم این مساله روال خود را به خوبی طی‌کند .

روز شنبه هفته آینده ساعت 11 صبح جلسه برگزار می‌کنیم و برای بازیکنان فراخوان خواهیم گذاشت و عصر نیز تمرینات تیم شروع می‌شود ، از قبل نیز در خصوص تاریخ تمرینات زمان دقیقی را عنوان نکرده بودیم و قرار بود با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته تا شنبه آینده تمرینات انجام شود که طبق صحبت‌ها قرار شد شنبه هفته آینده تمرینات با حضور 12 بازیکن صورت بگیرد، از طرفی دیگر بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند نیز باید روز شنبه در جلسه شرکت کنند تا از نظر مبلغ قرارداد به توافق برسیم چرا که شاید بازیکنی مبلغ قراردادش بالا باشد و ما بخواهیم مبلغ قرارداد را کم کنیم .

وی در خصوص امید ابراهیمی افزود:من در جریان قرارداد امید ابراهیمی نیستم و قرار شد جلسه‌ای را با این بازیکن برگزار کنیم البته هنوز کادر فنی استقلال به طور کامل مشخص نشده اما در حال حاضر با افراد مورد نظر صحبت‌های لازم صورت گرفته است .تا به این لحظه 4 بدنساز برنامه های خود را ارائه داده‌اند و درصدد هستیم تا تصمیم نهایی را بگیریم و بینیم کدامیک از برنامه‌های ارائه شده در حیطه کاری ما خواهد بود.


وی ادامه داد: داریوش یزدانی هم یکی از افراد مدنظر ما برای کادر فنی است، بازیکنان باتجربه و جوان در لیست ما هستند اما بارها هم گفتم که اسمی را مطرح نخواهم کرد چرا که اسم فردی عنوان شود به طور حتم قیمت آن بالا خواهد رفت .

کادر فنی تا روز شنبه آینده مشخص می‌شود 
در صدد هستیم تا کمیته بدنسازی تشکیل دهیم و بدین ترتیب همه چیز زیر نظر این کمیته پیگیری شود و تلاش می‌کنیم در فرصت کوتاه تیم استقلال آماده شود البته هر تیمی برای آماده شدن به 8 هفته زمان نیاز دارد اما ما در 4 هفته فرصت داریم تا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم تا تیم به اوج برسد و افت نکند.

بهرام امیری مسول نقل و انتقالات باشگاه استقلال اذعان داشت: براساس لیست ارائه شده توسط کادر فنی استقلال و با توجه به اولویت‌بندی که صورت گرفته بود ما توانستیم با سه بازیکنی که در لیست اولویت بندی ما قرار داشتند وارد مذاکره شویم و توانستیم جابر انصاری را جذب کنیم و با دو بازیکن دیگر نیز به توافق رسیدیم که بهتر است اسامی آنها را نگویم اما هر زمان قرارداد آنها ثبت شد و پیراهن استقلال را پوشیدند متوجه خواهید شد .

وی در خصوص حضور مهدی رحمتی در استقلال و مخالفت یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات اشاره کرد: مهدی رحمتی یکی از دروازه‌بانان خوب لیگ فوتبال ایران است و کادر فنی استقلال هم نظر مثببتی بر روی وی دارد و رحمتی هم می‌داند که مورد نظر باشگاه است و بعید می‌دانم صحبت‌های مطرح شده از سوی او باشد و رحمتی نیز نسبت به جویباری دید مثبت دارد.

وی در خصوص حضور مسعود حسن زاده در تیم فوتبال استقلال اضافه کرد : این بازیکن قرارداد دارد و صحبتی هم در اینباره صورت نگرفته است.

بهرام امیری در خصوص اکبر صادقی گفت :خیلی از باشگاه‌ها می‌توانند پول خوبی به بازیکنان بدهند اما باشگاه استقلال در چارچوبی که دارد و سقفی که هیات مدیره مشخص کرده حرکت می‌کند و مطمن باشید بازیکنان می‌دانند باشگاه استقلال با جاهای دیگر فرق دارد و در این میان بازیکنان هم باید شرایط ما را در نظر گیرند. 

وی در خصوص بازیکنانی از جمله روزبه چشمی ، رسول نوید کیا و مهدی مومنی افزود : در خصوص این چند نفر باید بگویم که در لیست مظلومی نیستند و از جمله بازیکنانی هستند که با باشگاه‌های خود قراداد دارند. روزبه چشمی یکسال با صبا و نوید کیا با سپاهان قرارداد دارند و مطمئن باشید با افرادی که قراردارد دارند صحبت نکردیم و نخواهیم کرد ولی اگر چنانچه بعضی از این بازیکنان بتوانند رضایت نامه خود را بگیرند می‌توانیم آنها را جذب کنیم. 

وی در خصوص حضور وحید طالب لو  در تیم فوتبال استقلال یادآور شد: طالب لو بازیکن باشگاه استقلال است و از بچگی در این باشگاه بوده ضمن اینکه محسن فروزان هم سال گذشته زحمت زیادی برای این باشگاه کشید و بالاخره در تعداد زیادی از بازی‌ها درون دروازه استقلال بود و هر دو فردا با مظلومی جلسه دارند و باید نقطه نظرات سرمربی تیم را بشوند و هر تصمیمی که خواستند می‌توانند برای آینده خود بگیرند البته هر کدام از این دو نیز رضایت نامه بخواهند باشگاه مطمنا شرایطی را برای آنها فراهم خواهد کرد. 

وی در خصوص جذب سید جلال حسینی خاطرنشان کرد: سید جلال بازیکن بزرگی است ولی با توجه به اینکه خط دفاعی استقلال خوب است نیازی به جذب وی نداریم ، امیر حسین صادقی در لیست ما هست و عنایتی فردا با مظلومی جلسه خواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار