دبیر ستاد توان افزایی وحمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران ازتوزیع 50هزار بن نان میان نیازمندان تهرانی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرشید حیدری دبیر ستاد توان افزایی وحمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران با اشاره به فعالیت گروههای متعدد خیرین در ستاد سمن های شهر تهران یکی از اقدامات ستاد را در راستای حمایت از خانواده های نیازمند دانست و اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز طرح توزیع نان با هدف دستگیری نیازمندان شهر برگزار میشود.

وی به انعقاد قرار داد یکی از سمن های عضو ستاد با نانوایی های سطح شهر جهت توزیع نان میان افراد کمتر برخوردار اشاره کرد وافزود: به همین منظور بن هایی تهیه شده که از طریق برخی رابطین تعیین شده نظیر خیریه ها به مستمندان ارائه خواهد شد.

دبیرستاد توان افزایی وحمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده 50هزار بن نان تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد تصریح کرد: با توجه به  پیشینه ی چنین فعالیت های قطعا این میزان با ورود خیریه ها و حرکات خودجوش مردمی بیشتر خواهد شد.

حیدری با اشاره به اینکه درآیات وروایات نیز به حمایت از مستمندان توجه ویژه ای شده است افزود: اجرای این گونه طرح ها در توجه بیشتر مردم به نیازمندان و ترغیب کمک به آنان در طول سال بی تاثیر نخواهد بود .

وی در پایان تصریح کرد:نحوه شناسایی افراد نیازمند شهر براساس بانک اطلاعات خیریه ها خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار