حجت الاسلام صادق یوسفی مقدم رئیس مرکز قرآن پژوهی کشور از رونمایی نرم افزار قرآنی سراج مخصوص گوشیهای هوشمندو سایت ترجمه آنلاین قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن که از دستاوردهای حوزه مرکز فرهنگ و مطالعات قرآنی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام صادق یوسفی‌مقدم رئیس مرکز قرآن پژوهی یکی از  فعالیتهای این مرکز را ارائه خدمات و محصولات جدید در حوزه معارف اسلامی  و فرهنگ قرآنی به همه علاقمندان بیان کرد.

وی گفت : در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 15 اثر جدید با عنوانهای نظریه وحدت موضوعی سوره‌های قرآن(نگرش‌ها و چالش‌ها)، تربیت اخلاقی با نگاه قرآنی و تربیت عقلانی از منظر قرآن ارائه شده است و همچنین از دیگر اثرهای ارائه شده در این نمایشگاه می توان به جلد 12 و 13 دائرة المعارف قرآن کریم، سیمای ابرار در قرآن، سیری در اسرار فرشتگان،‌ آیات الاحکام، سیره پیامبر در برابر مخالفان از زبان قرآن، امامت،‌ امامیه و اهل سنت، جلد هشتم تفسیر آموزشی و شواهد قرآنی برخی مضامین عصمت متعالیه اشاره کرد که مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت.

وی  از رونمایی نرم افزار گوشیهای هوشمند با نام سراج خبر داد که در دسترس علاقمندان به  نرم افزارهای قرآنی قرا گرفته و این نرم افزارها فعالیت جدید در حوزه های معارف قرآنی به شمار میرود.

در پایان حجت الاسلام یوسفی مقدم از رونمایی سایت جدید ترجمه قرآن کریم در نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور محققان و اعضای هیئت علمی مرکز و پژوهشگران برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با آخرین دستاوردهای حوزه قرآنی خبرداد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.