گردهمایی ائمه جماعت مساجد با موضوع محوری وظایف امامان جماعت مساجد با حضور آیت الله استادی و مدیر مرکز تخصصی نماز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

ائمه جماعات فرهنگساز نماز جماعت در مساجد و جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم؛گردهمایی ائمه جماعت با موضوع محوری وظایف امامان جماعت مساجد با حضور آیت الله استادی و حجت الاسلام کفيل مدیر مرکز تخصصی نماز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

مدير مرکز تخصصي نماز کشور با بیان این مطلب که همه فعالیتها و حرکتهای  اساسی در جامعه مساجد رخ میدهد افزود: وظیفه همه طلاب در برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر فرهنگ نماز جماعت در مساجد و جامعه است.

حجت الاسلام کفيل گفت: یکی از مهمترین پایگاه ها و  فعالیتهای امام زمان در عصر غیبت  برپایی نماز جماعت  در مساجد است و وظیفه همه ما طلاب حوزه علمیه در هر پست و سمتی رسیدگی به امور مساجد و برپایی نماز جماعت در محله ها و برنامه ریزی کلان برای احیای این امر مهم است.

در پایان مدیر مرکز تخصصی نماز  همه طلاب حوزه های علمیه را دعوت به همکاری در خانه اصلی خودشان مساجد کردو تصریح کرد محل همه فعالیتهای جامعه همین مساجد هستند و وظیفه تک تک ما پیشرفت و احیای آن است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.