بازیگر سینما گفت: گاهی پدرخوانده‌ها به خلق یک چهره‌ی مشهور کمک می‌کنند اما موفق به خلق ستاره نمی‌شوند.

امیر دژاکام بازیگر و مدرس بازیگری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص مقوله‌ی پدرخواندگی در سینمای ایران گفت: نه تنها در سینمای ایران بلکه در هر جایی که بشر فعالتی را انجام می‌دهد،‌ پدر‌خوانده وجود دارد.

وی افزود: ماندگارترین افراد، با نبوغ‌ترین افراد هستند. گاهی پدرخوانده‌ها به خلق یک چهره‌ی مشهور کمک می‌کنند اما موفق به خلق ستاره نمی‌شوند.

بازیگر «آوای باران» تصریح کرد: قوی‌ترین بازیگران کشور ما مدیون هیچ پدر‌خوانده‌ای نیستند آن‌ها در یک آکادمی درس خواندند و یا معلم داشتند و به همین دلیل موفق شدند؛ البته من منکر استثناهایی مثل اکبر عبدی نیستم.

وی با اشاره به اکبر عبدی اظهار داشت: اکبر عبدی یک جمله زیبا و درست بیان کرده و گفته پول تدریس بازیگری حلال نیست این جمله تنها در مورد خود او وقتی معلم بازیگری شود درست است و به طور قطع پول تدریسش حلال نخواهد بود ولی من حلال‌ترین پولم را از تدریس بازیگری می‌گیرم.

وی ادامه داد: از نظر من اکبر عبدی یکی از بهترین بازیگران مرد سینمای ایران به حساب می‌آید و استثناء است البته ما قاعده‌های بسیار خوبی مثل حامد بهداد، مجید صالحی،‌ پانته‌آ بهرام و خیلی‌های دیگر داریم که درس‌خوانده‌اند.

«دژاکام» بیان کرد: پدرخوانده‌ها در کوتاه مدت موفق هستند نه در بلند مدت و به سینمای ایران هم لطمه می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: بهترین‌های بازیگری ما افرادی هستند که یا استثناء و یا قاعده‌های بسیار خوبی در آکادمی‌ها بودند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار