ابراهیم اصغری گفت: «بهشت از جنوب شرقی» با محوریت حوادث سیستان و بلوچستان و گروه‌های افراطی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص روند تولید جدیدترین اثر سینمایی خود با نام «بهشت از جنوب شرقی» گفت: حدود 3 هفته پیش آخرین بازنویسی این اثر سینمایی تمام شد و تا الآن یک سری مقدمات پیش‌تولید را انجام داده‌ایم. 

وی در خصوص موضوع این فیلم بیان کرد: موضوع فیلم «بهشت از جنوب شرقی» یک موضوع اجتماعی-امنیتی و مربوط به حوادث سال‌های اخیر سیستان و بلوچستان و تقابل مردم با گروه‌های افراطی و تروریست منطقه است و نیم نگاهی به شهیدان وحدت نیز دارد.

اصغری ادامه داد: قصد داریم فیلم‌برداری این فیلم را در شهریور‌ماه و به موازات کارهای فنی‌اش انجام دهیم تا بتوانیم آن را به جشنواره سی‌وچهارم فجر برسانیم.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: بخشی از بودجه این اثر بر عهده بنیاد سیمایی فارابی و بخشی از آن بر عهده بنیاد روایت سازمان بسیج است که امیدوارم بودجه در نظر گرفته شده توسط این ارگان‌ها به موقع تأمین شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بگیرد تا بتوانیم این موضوع استراتژیک مهم برای همان منطقه و کشور را به بهترین نحو به تصویر بکشیم و فیلمی در خور شهدای وحدت تولید کنیم.

گفتنی است؛ نویسندگی و کارگردانی این مجموعه بر عهده احمد کاوری است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار