قاسمی پور:

از عملکردم در لیگ ستارگان بوکس راضی‌ هستم

بوکسور وزن 69- کیلوگرم ایران می گوید: به عنوان نخستین تجربه ام در لیگ ستارگان، از عملکردم راضی هستم.

از عملکردم در لیگ ستارگان بوکس راضی‌امامین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره نخستین مبارزه‌اش در لیگ ستارگان عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم در مجموع من عملکرد بدی در نخستین تجربه ام نداشتم، 8 راند رو به جلو مسابقه دادم اما حریف آلمانی ام با زرنگی بوکس کرد و امتیاز گرفت. 
 
وی با اشاره به دومین رقابتش در لیگ ستارگان افزود: حدود یک ماه دیگر دومین بازی ام را انجام میدهم که فکر می کنم با بوکسور یونانی باشد اما باید بگویم سخت ترین حریفم همین بوکسور آلمانی بود.
 
او ادامه داد:من تا به حال 8 راند مسابقه نداده بودم، در تمرینات 8 راند بازی کردن بودم اما شرایط تمرین و مسابقه متفاوت است خوشبختانه موفق شدن در لیگ نیمه حرفه‌ای 8 راند حمله کنم و تا آخر مسابقه دهم.
 
قاسمی پور در خصوص شانس دوباره‌اش برای کسب سهمیه المپیک ریو گفت: اولین تجربه‌ام در لیگ نیمه حرفه ای ستارگان بود و شرایطم خیلی مهیا نبود من برای مسابقه اولم در روسیه بیشتر از 24 ساعت در سفر بودم، فدراسیون جهانی بوکس بلیت نامناسبی برای من تهیه کرده بود و مجبور شدم از طریق دبی و مسکو به شهر" کمروف" محل برگزاری مسابقه وزن 69 کیلوگرم رسیدم و برای برگشت به تهران هم همین شرایط را داشتم. 


 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار