ادینیو به پرسپولیس می رود یا تراکتورسازی؟ این سوالی است که برای اطلاع از جواب اش باید چند روز دیگر صبرکنید. مسوولان باشگاه تراکتورسازی در به در به دنبال ستاره باشگاه شان هستند که یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کنند و همچنین پرسپولیسی ها هم به دنبال ادینیو هستنداما همچنان مدیربرنامه هایش مدعی که ادینیو به امارات یا قطر می رود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از عصر ایران ، ادینیو به پرسپولیس می رود یا تراکتورسازی؟ این سوالی است که برای اطلاع از جواب اش باید  چند روز دیگر صبرکنید. مسوولان باشگاه تراکتورسازی در به در به دنبال ستاره باشگاه شان هستند که یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کنند و همچنین پرسپولیسی ها هم به دنبال ادینیو هستنداما همچنان مدیربرنامه هایش مدعی است که ادینیو به امارات یا قطر می رود.

در طول هفته ای که گذشت مسوولان باشگاه تراکتورسازی بارها تلاش کردند بازیکن سابق خو را برای امضای قرارداد مجاب کنند. آقای گل لیگ برتر که در نقش بسیار مهمی در کسب مقام نایب قهرمانی این تیم داشت اما با پیشنهادهای سرسام آوری از باشگاه های عربی مواجه شده و مانند چند سل قبل راه نزدیک برای خروج از ایران دارد. در مقابل پرسپولیس هم تلاش زیادی کرده که آقای گل لیگ را برای برانکو به دست بیاورد و در این مسیر مذاکراتی هم انجام شده اما همچنان پرسپولیسی ها پول ندارند و اصلا به همین دلیل هم بازیکنان کروات را از دست دادند.
 
در این میان باید توجه کرد که ادینیو خاطره خوبی از خروج از ایران ندارد و بعید نیست که در پایان نقل و انتقالات پیراهن قرمز تیم اول تهران یا تبریز را بپوشد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.