روحیه عجیب ادولف هیتلر موجب شده تا عکسی متفاوت را از وی شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، عکسی جدید از ادلف هیتلر در فضای مجازی منتشر شده که برخلاف عکس های گذشته، وی را در لباس سنتی ژاپن نشان می دهد.

عکس هایی که از هیتلر تا به حال دیده شده در لباس نظامی بوده به همین دلیل عکس جدید وی کاملا از آنجه تا به حال دیده شده متفاوت است و تعجب کاربران را در پی داشته است.


هیتلر با لباس ژاپنی + عکس


گفتنی است؛ در سال 1920 هیتلر به حزب نازی پیوست و یک سال بعد به ریاست آن رسید. وی به جهت طراحی و شرکت در کودتای نافرجام موسوم به « کودتای آبجو فروشی مونیخ» که در تاریخ ۹ نوامبر ۱۹۲۳ به زندان افتاد و برخی از اعضای بلند پایه حزب نازی در جریان آن دستگیر شدند. وی کتاب نبرد من را در همین دوران نوشت.

این کودتا آغاز قدرت گیری آدولف هیتلر بود و این آغاز مسیر دستیابی آدولف هیتلر به قدرت و تشکیل آلمان نازی بود. او پس از آزادی از زندان، با ترویج ایده‌های ملی‌گرایی، ضد کمونیستی، یهودستیزی و ایراد سخنرانی‌های پرشور بر ضد پیمان ورسای، حامیان بسیاری در کشور آلمان به‌دست‌آورد.

هیتلر در سال ۱۹۳۳ به مقام صدراعظمی رسید. مجموعهٔ ارتشی-صنعتی آلمان در زمان صدارت وی توانست قوای تحلیل رفته این کشور را ترمیم و آن را تبدیل به یکی از قدرت‌های برتر اروپا در زمان خود نماید.

از زمانی که هیتلر در سال 1933 به قدرت رسید تا شروع جنگ جهانی دوم، مردم آلمان معمولا چیزهایی را می‌خریدند که عکس پیشوا بر روی آن درج شده بود. بازار خاطرات نازی‌ها همچنان هم داغ است، زیرا تعداد هفت‌تیر، شمشیر، چاقو، باتون و کلاه ایمنی و تفنگ تولید شده با نشان هیتلر آن‌قدر زیاد بود که هنوز هم می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

از آنجایی که نازی‌ها متقاعد شده بودند که قرار است قرن‌ها بر جهان حکومت کنند همه جور ابزار و وسایل تولید کردند تا  دشمنان مغلوب خود را سرشکسته کنند. با تمام این اوصاف، حتی خوش‌بینانه‌ترین طرفداران آلمان نازی هم فکرش را نمی‌کردند که این عکس عجیب و غریب بتواند از دل «رایش سوم» به بیرون درز کند تا الان هم سالم بماند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۸:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۴
چقد بهت میاد!هیتی جون.