محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات تهران در گفتوگو با خبرنگار
حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به میزان تماسهای مشترکان تهران با سامانه اطلاعات 118 اظهار کرد: به منظور رفاه حال مشترکان و اطلاعرسانی شماره تلفن مورد نیاز مشترکان، در 15 نقطه استان تهران و البرز پاسخگویی 118 فعال هستند و حدود هزار و 500 نفر پاسخگویی به مشترکان را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه با ورود
شبکههای اجتماعی موبایلی تغییر محسوسی در تماس با سامانه 118 نشده است، افزود: در استان تهران و البرز به طور میانگین در ماه حدود 10 میلیون و در روز حدود 400 هزار تماس با 118 گرفته میشود.
بیدخام ادامه داد: طبق آمارهای در یافتی تقریبا حدود 2 تا 5 درصد از افرادی که با مراکز 118 تماس میگیرند، مزاحم های تلفنی هستند.
وی در پا یان با اشاره به ثبت حدود 7 میلیون
مشترک تلفن ثابت در مراکز 118 تصریح کرد: تقریبا حدود 27 هزار ثبت مشاغل در سامانه 118 انجام شده است اما کسانی که تمایل دارند شماره تلفن شان در این سامانه ثبت نباشد به مراکز مخابرات مراجعه و درخواست خود را اعلام کند.
انتهای پیام/